Вівторок, 14.08.2018, 22:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Забродівська ЗОШ І-ІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Чи готова дитина до школи.

Фізіологічна готовність дитини до навчання у школі. Це означає, що в неї має бути розвинений на певному рівні скелет. В дошкільному віці (зазвичай у 5-6 років) у дітей відбувається «стрибок у зрості», що полягає у суттєвому видовженні рук і ніг. Філіппінський тест точно характеризує біологічний вік. Треба попросити дитину доторкнутися правою рукою до лівого вуха, провівши руку над головою. Дитина 4-5 років не може цього зробити – руки ще надто короткі.

Тест відображає ступінь розвитку скелету, рівень дозрівання нервової системи, здатність головного мозку сприймати і переробляти інформацію. Вікові межі у всіх дітей різні, хтось у 5 років може виконати цей тест, а хтось – у 7. Але якщо дитина виконала філіппінський тест, це не означає, що вона вже готова до навчання в школі.

Філіппінський тест допоможе вам визначити лише один із показників шкільної зрілості – ступінь фізіологічної готовності до навчання в школі.

Також зверніть увагу на зуби дитини. А саме їх відсутність. Норма – коли випало чотири молочні зуби. Дивуєтесь, який зв’язок між навчанням та зубами? Так-от, з дозріванням зубів дозрівають центри, які відповідають за дитячу психомоторику.

Перевірте і кісткову зрілість. Покладіть руку дитини на стіл, і нехай вона почергово піднімає пальчики від мізинчика до великого. Зробити це непросто. Якщо ваша дитинка вміє так робити, це означає, що кісткова тканина розвинена і малюк витримуватиме навантаження з письма.

Для діагностики знань майбутніх першокласників часто використовують тест Керна-Ірасека. Він складається з трьох завдань: наслідування письмовим буквам, змальовування групи точок, малювання чоловічої фігури за уявленням. Результат оцінюють за п’ятибальною системою, а потім обчислюють сумарний підсумок усіх трьох завдань.

 

http://pedpresa.ua/wp-content/uploads/2016/05/s8DSbbE0BzE-150x150.jpghttp://pedpresa.ua/wp-content/uploads/2016/05/images-150x150.pnghttp://pedpresa.ua/wp-content/uploads/2016/05/40854_html_m4ecc0d3d-150x150.png

 



 

Ця методика дає змогу визначити рівень розвитку дрібної моторики, схильність до оволодіння навичками письма, рівень розвитку координації рухів руки і просторової орієнтації. Виявляє загальний рівень психічного розвитку, рівень розвитку мислення, вміння слухати, виконувати завдання за зразком, довільність психічної діяльності.

Коли йдеться про інтелектуальну готовність, то тут має бути елементарний рівень математичних знань, знань про довкілля, навички письма, читання. Також дитина має бути готова емоційно, вміти вислуховувати людину, зрозуміти, що є час для гри, а є для навчання, має усвідомлювати, що є встановлені правила. Повинна вміти домовлятися з однолітками, знати правила гри, діяти в команді.

“У дитини до шести-семи років має бути чітка мотивація, чому саме вона хоче йти до школи. Деякі батьки вважають, що чим раніше дитина пішла до школи, тим краще. Це помилка. Якщо психіка малюка ще не дозріла, шкільні навантаження можуть стати причиною перевтоми, нервового збудження та агресії,” – говорить Оксана Гриневич.

І на останок, вам треба обирати в першу чергу вчителя, а не школу. “Вчитель для першокласника – це особлива людина. Від того, яка це людина, залежить чимало у житті дитини. А талановитий вчитель може працювати і у звичайній школі і у “крутій” гімназії. Зважте всі “ЗА” та “ПРОТИ” і зробіть правильний вибір. Від цього залежить майбутнє вашої дитини!”.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2018
uCoz