Основні завдання та напрямки в роботі
Бібліотека є важливою ланкою забезпечення навчально -виховного процесу в школі, структурним підрозділом навчального закладу, крім того обслуговує вчителів і батьків учнів. Комплектування, вибір методів та форм роботи орієнтовані на навчально-виховне, культурне та суспільне життя школи. Бібліотека будує свою діяльність за схемою «бібліотекар – учитель – учень».
Завдання розбудови нової України визначають потреби в інтелектуально і творчо обдарованих громадянах. Вирішити цю проблему покликана система освіти, яка прагне до активного оновлення, формування юних громадян, здатних до генерування нових ідей, пошуку нових технологій і знань, відродження української національної культури.
Шкільна бібліотека є фундаментом освіти і самоосвіти, берегинею людського знання.
ЗАВДАННЯ БІБЛІОТЕКИ
-
Сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу, вихованню загальної культури, національної свідомості, шанобливого ставлення до книги.
-
Виховувати у школярів інформаційну культуру, культуру читання: формувати вміння користуватись бібліотекою, її послугами, книгою, її довідковим апаратом, розвивати творчу думку, пізнавальні здібності та інтереси школярів, сприяти успішному засвоєнню ними навчальних програм.
-
Забезпечення росту професійної майстерності педагогічних кадрів.
-
Сприяння за допомогою різних форм і методів бібліотечної роботи самоосвіті учня і педагогів, забезпечення їх літературою для задоволення їхніх соціальних і культурних потреб.
-
Виховання дбайливого відношення до шкільних підручників.
-
Систематично аналізувати книжковий фонд бібліотеки з метою вилучення застарілої літератури.
-
Проводити заходи по вихованню культури читання з учнями 1-6 класів.
-
Домагатися раціонального використання книжкового фонду.
-
Піднесення бібліотечної справи на якісно новий рівень.
-
Масова робота по пропаганді літератури:
-
проводити огляд літератури з метою поглиблення і розширення знань з предметів;
-
надавати допомогу вчителям у проведенні масових заходів;
-
складати інформаційні списки в міру надходження літератури;
-
організувати книжкові виставки, виставки нових надходжень;
-
проводити бесіди під час книжкових виставок.
|